Kim and Kanye with Farrakahan

loch121
loch121 Members Posts: 12,884 ✭✭✭✭✭
This picture has all type of things going on. What was Cyhi going through? Farrakhan with a dude who married a white pornstar basically.
[img]https://scontent-b-atl.? .fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10434142_10153814999377281_5394213048735805092_n.jpg?oh=9614eb202fa4ed166a2cccd66ecdc08b&oe=5520F735[/img]
«13

Comments

  • Nah Son
    Nah Son Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 9,367 ✭✭✭✭✭
    edited February 2015
    Farrakhan looks like an old retired mobster lol

    On some Hyman Roth ?

    same-heart-attack-films-photo-u1.jpg

    We're bigger than US Steel Kanye
  • SheerExcellence
    SheerExcellence Members Posts: 6,140 ✭✭✭✭✭
    loch121 wrote: »
    This picture has all type of things going on. What was Cyhi going through? Farrakhan with a dude who married a white pornstar basically.
    [img]https://scontent-b-atl.? .fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10434142_10153814999377281_5394213048735805092_n.jpg?oh=9614eb202fa4ed166a2cccd66ecdc08b&oe=5520F735[/img]

    Armenians are considered white? I mean I know she aint black, but if you go to Texas or some ? them crackers ain't claiming her as white, nor would they in western europe.

    Again I'm not caping for her, nor do I like her...but white typically tends to mean something...at least a shared history and culture. I don't think Armenians fit in that category.
  • loch121
    loch121 Members Posts: 12,884 ✭✭✭✭✭
    loch121 wrote: »
    This picture has all type of things going on. What was Cyhi going through? Farrakhan with a dude who married a white pornstar basically.
    [img]https://scontent-b-atl.? .fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10434142_10153814999377281_5394213048735805092_n.jpg?oh=9614eb202fa4ed166a2cccd66ecdc08b&oe=5520F735[/img]

    Armenians are considered white? I mean I know she aint black, but if you go to Texas or some ? them crackers ain't claiming her as white, nor would they in western europe.

    Again I'm not caping for her, nor do I like her...but white typically tends to mean something...at least a shared history and culture. I don't think Armenians fit in that category.

    Long story short,yes they are white

    I been looked into what she was.They're white bruh. They're classified as Caucasian.

    Also it's funny how Kim is front and center,an Ye is behind her barely in the picture peeking over.

    He barely got in the picture and that ? is probably the least talented person in that room.
  • Elzo69Renaissance
    Elzo69Renaissance Members Posts: 50,708 ✭✭✭✭✭
    Someone is getting,g extorted
  • S2J
    S2J Members Posts: 28,458 ✭✭✭✭✭
    who tha ? is that tall queen sheeba in the back?
  • Built 4 cuban linx
    Built 4 cuban linx Members Posts: 12,285 ✭✭✭✭✭
    How about giving my mans cyhi a damn release date
  • huey
    huey Members Posts: 11,743 ✭✭✭✭✭
    im just glad kanye still ? with cyhi
  • J.J._Evans
    J.J._Evans Members Posts: 2,509 ✭✭✭✭✭
    I wonder if Farrakhan is aware of this.............

    Jean-Touitou-feat.jpg
  • CJ
    CJ Members Posts: 15,312 ✭✭✭✭✭
  • Built 4 cuban linx
    Built 4 cuban linx Members Posts: 12,285 ✭✭✭✭✭
    edited February 2015
    AP21 wrote: »
    How about giving my mans cyhi a damn release date

    how bout no

    not trying to hear none of them struggle bars

    "trojan in the pocket....Matt Leinhart"

    And thats all you know him for huh?........sad SMDH
  • Lab Baby
    Lab Baby Members Posts: 8,154 ✭✭✭✭✭
    This is the pictorial equivalent to So Appalled, with the random Cyhi appearance.
  • gns
    gns Members Posts: 21,285 ✭✭✭✭✭
    S2J wrote: »
    who tha ? is that tall queen sheeba in the back?

    That's the only pertinent comment in this ? thread.
    Who is that tall glass?